CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday 29 January 2012

Samsung Galaxy S2

Mlm td sblum tido hubby ajak g bandar Kota Tinggi...
nk beli hp bru..katanya..
Bgn je pg td kemas2 umah..
al-maklumlah smlm bru smpai umah...
Balik dr terengganu.. umah mertua..
penat lum abis lg nie..

hubby aku taknak beli kat tganu..
dia kata klu ada problem kt hp..
jauh nak balik..
baik beli dkat dgn tmpat kita..

Siap2 g breakfast..
g umah mak angkat aku jap..
borak2 dengan bg ole2 dr tganu..
trus g Kota..

Kedai handphone kat dlm Plaza Kota tinggi


kedai hp ni mmg ramai customer..
tnya Samsung S2..
tinggal 1 stock je..
bygkn smpai xde stock..
klu ada pun 2 minggu lg bru dtg..
rezeki hubby aku ada stock..
mmg laris lah Samsung S2..mcm pisang goreng panas..

hubby aku dpt harga RM1850..
siap install GPS, game, screen n cover hp
GPS tue snang nnti kami nk g mana2.. free saje.. :)
game pun byk dia download..
jeles ooo aku tgk..
mmg best r samsung s2..
ni hubby tgh godek2 lg handphone dia..
yelah tgh blaja2..
dia xtau tnya aku..
aku bab2 mcm ni aku lebih pndai sikit.. kwang..kwang..

 ada 2 colour.. 
putih n hitam
hubby pilih yg hitam..

 memory dlm hp ni ada 16gb
siap tambah memory card 8gb..
so ada 24 gb..
byk tue..

ada chager, battery, hands free n usb..

hubby aku bole rasa nyesal lah plak..
dia kata mahal sgt.. 
cett.... dia yg beriya2 yg nk beli..
harga hp ni sma hg dgn TV LCD 40' kami..
mau fikir 10 kali nak beli...huhu..
dh ada duit beli ye x.. wtpe fikir2 lg..
aku ni yelah x keje.. pndg jelah.... kihkihkih..
nnti kita tukar ye papa ku syg..

bestlah klu main game..
screen nya besar... main fb lg lah best..
papa nak satu.. hehe..
x dpat le.. jeles sesangat... 
 so.. pd papa jga2 baik2 hp tue..
bagai menatang minyak yg penuh..
mahal tue.. 
klu rasa x best bg kat mama..hehe
kecik tpk tgn,dulang mama tadahkan.. huhu





6 comments:

  1. ape lg kak..
    jln kn misi membodek abg joe cpt..
    hahaha *gelak jahat..

    ReplyDelete
  2. xpe fie.. nanti thun depan hp lg canggih.. masa tue bru bodek.. hehe

    ReplyDelete
  3. taw xpe..
    smkn hr smkn canggih..
    kalo dh name husband and wife,pkai la sesame ye..hik3

    ReplyDelete
  4. hehe... balik keje je main game..
    bestlah s2 nie..
    klu kt kwsan 3g laju btul tenet.. best je download mcm2
    tp yg xbest bateri cpat habis..

    ReplyDelete
  5. BB pn cpt hbs batery..
    mnyampah btl..
    dpt downnload mcm2 tu yg bez..hehe

    ReplyDelete
  6. klu main game n tenet mmg cpt abis batery..
    BB best x?
    fie nya BB model apa?

    ReplyDelete