CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday 2 January 2012

JoHoR PrEmiUm OuTLeT

haaaaa korang semua,aku nk tanya ni, korg suka shopping x?
of course le..kan...kan...kan
JPO ni Launching pd awal bln Disember 2011..
31/12/11 bru aku dpt g sini..
minggu nie pun aku x kemana2..
hubby aku mmg sporting..
ajak g mana2 pun..dia ok jer..
klu g shopping2 and + ada bonus2 nie..dia on jer..
lg2 nk dkt dgn birthdays nya..
senyum jelah dia..
JPO ni terletak dlm  kwsan tepi highway..antara highway senai ke highway PLUS..


Msuk JPO byrn prking just RM3.00 utk sekali msuk..nk duk dr pgi smpai mlm pun xkisah..




Mcm dekat arab pun ada..dgn cuaca panas..

Sampai-sampai JPO,aku msuk PADINI.sbb butik pertama yg aku nmpak..
pilih nya pilih berkenan dgn t-shirt n seluar jeans my doter..
apa lg rembat.. harganya amatlah berpuas hati..sale lh katakan..
hubby pun dpt sehelai t-shirt..


JPO ni mcm shopping outlets dekat Gold Coast, Australia. 
Design tempat ni ala-ala overseas design..
Siap ada pokok kurma..
The landscape n design mmg terbaekkk..

Brand2 yg ada kat JPO nie Padini, Vinci, Samsonite, Ferragamo, Burberry, Coach, Michael Korrs, Braun Buffel (Opening Soon), Zegna, Adidas, Nike, Guess, Gap, La Senza, Cotton On, Fossil, DKNY, Oroton, Canalli, Armani, Levi's, PONEY n POLO

Kat sini fast food mcm KFC, PIZZA hut n Mc'd mmg xde..al maklum lah, outlet bkn tmpt mkn..tp klu dia wat pun bgus jgk kn.. yg ada just Coffee Bean, George's Cafe (serving western food), Kampachi (ye, kampachi di Kulai uols), Starbucks, Baskin Robin, Absolute Thai, Crepes n Chinese Restaurant..

Aku pusing2 smbil cuci mata n amik gambar..
yelah brg semua branded2..yg mampu bole beli kita beli..
yg x mampu nk beli tgk jelah..beratus2 n ribu riban pun ada hgnya..
korg bygkan jenama2 ni mmg terkenal antaranya kt amerika syarikat n Jepun..
yg penting korang shopping kat sini xperlu meragui keasliannya..
lg2 klu kat butik Coach..org beratur nk msuk..yelah x leh msuk ramai2..
yg suka g sini semestinya org singapore le..dh dkt kan..







So, xpyhlah nk ke oversea.. g sini dh cukup..
pd org2 yg duk KL, jgn jelez coz johor pun dh ada tmpat2 mcm nie.. 
silap2 org KL pun turun sini..
klu kat melaka wat mcm nie..aku rasa lg ramai org serbu..kihkihkih..
so far, aku pasti akn ke sini lg bila time hubby gaji + bonus..haha
perabis duit hubby jer.. tp beringat le.. ye x..jgn shopping smpai x ingat dunia.. =)





2 comments: