CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday 26 January 2012

Jalan2 KuanTaN

.....KuantaN....
x de apa yg menarik..
aku just jalan2 kat Teluk Cempedak, Bndar Kuantan & Pantai Cherating
Bukit Gambang aku x pegi coz org ramai..
nnti anak2 dh besar.. 
bru best.. ni iqah kecik lg..
makbapak dia pun bkn excited nk mandi-manda dah..
muda-mudi..remaja dulu yelah..
hohohohoho...

aku bertolak dr jhor kul 11 pg ari jumaat
smpi Kuantan kul 4.30 ptg..
cri Hotel Classic.. pakai ovi maps..
cari jap je..xsesat pun..
hotel tue 2 minggu awal aku dh book
cri kt google le...
smpai2 je survey dulu..klu x ok..
kitaorg nk g cri hotel lain..
survey2 hotel tue..
puas hati lah.. RM98 smlm dgn deposit sekali rm120
pas check out dia akn pulangkan RM22.. murah x?
 aku mintak bilik berhadapan dgn sungai.. org pgil 'benteng'

ini lah hotelnya.. 3 star saje

reception..



selesa utk kami 3 beranak..

lpas check in..letak2 brg..
g Kompleks Teruntum..
situ byk org jual2 handphone.. 
tgk2 harga sama je dgn jhor..

Pusing2 pun xde apa yg menarik
kami g Teluk Cempedak..
amik2 gambar, posing2 
ada nmpk bazaar jual2 bju n seluar jeans..
aku dpt sambar 1 seluar jeans.. kihkihkih
tawar-menawar dpt RM50..





Mlm x ke mana2 pun...
msg2 penat n nak restkn bdn

Bgun je pg..
mandi n siap2kan diri n my doter..
turun g breakfast..
mskn nya sdap2 gak..
kecik je tmpt mkn nya..



dah kenyang, kluar jap jalan kaki ke benteng..
tp yg xbest persekitarannya kotor..
bak kata hubby 5 thun tgl kn Kuantan..
mcm tue jgk x berubah lgsg..
ish..ish.. melaka jgk terbaik...huhuhu..



 aku suka r picture ni.. comel anak mama..

posing aje kami...

pas check out... kami g Berjaya Megamall..
apa lg shopping time..



ada Mr sale...kihkihkih
hubby beli kn handbag utk aku..
jenama POLO..
hage nya RM299 ada 50%..
 so korg kira lah sendiri bape hage pas sale..
abis pusing2...
 muka aku pun tiba2 penuh dgn snyuman n keceriaan..
hahaha..poyo jer..

inilah handbag nya.. lawa x?

motif???? suka sgt...hehe

abis dh kami perabis duit..
abis ke?
 kami ke Pantai Cherating..


 bdk cute yg suka meragam...hehe


 ada x mcm hot mama..hehe

pas bergambar kt cherating..
kami direct ke Terengganu..








No comments:

Post a Comment