CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday 24 June 2011

WiTh FriEnDs

Ari tue aku bercadang
nak jumpa dgn member2 masa sek. men. dulu..

Mula2 nya aku rncg nak wat reunion
dh siap fb member, call, sms nie..
cnfirm jd lah kononnya..
adalah dlm 15 org yg nk join..
tarikh dh tetap ni tp tmpat belum ada..
ada yg nk wat kat pantai lah, KFC, MC'd lah..
yg xtahan tue hotel pun nak..
agak2 lah takkan bru first reunion nk wat besar2..
aku pun xde budjet..
surirumah lah katakan..kwang..kwang..kwang..

Aku lantik lah member aku sbgai AJK utk cari tmpat..
Pastue mbr aku ni tolong cari..
dia servey2, dpt kat Restoran Tomyam Klasik, Sg.Putat..
bila dikira2 sekepala kena rm 30..
bila dgr je rm30 semua dh duk tarik diri..
lemah smgat aku dgn member ni..
Akhirnya x jadi..
Musnah impian n harapanku..
cewah..

Akhirnya..
Bila fikir2 blik, aku call member2 yg rapat dgn aku
aku ajak jumpa..
Adalah 7 org join termasuk Hubby aku..
Kawan aku cdgkan kat Taman Botanikal Cafe, Ayer Keroh..
masa tue 4.06.2011..(sabtu)
mmg privacylah tmpat dia..
mkn plak rasanya biasa2 aje..
boleh lah..
Dr pkul 11 pg sampailah kul 1 tghari kitaorg jumpa
kira lunchlah..hehe
aku order chiken chops n milk shake..
tp tak abis, aku suh hubby ku tersyg yg habiskan..

Dheena n Me..

Umie, Dheena n Me

Atebs, Salwa, Umie n Dheena


Afizal..sorry lah gambar ko xde..ko dtg lmbat kan...hehe




Apapun aku mengucapkan jutaan terima kasih pd member2 aku ni
Salwa, Umi Idayu, Dheena, Atebs n Afizal..
dpt jgk meluangkan masa bersama..
yelah msg2 dh ada komitmen..
lpas nie kita wat lg yer..
Love u all members..

No comments:

Post a Comment