CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday 25 September 2012

Hai...Hai..Bertemu Kembali

Assalammualikum....
waduh...waduh...waduh.. udah lama gue x update blog..
berbulan2 rasanya... ceh boleh rasa..

sbb apa den xdpt nk update..
sbb den mabuk2, pening2, muntah2... lg apa yerk..
agak2 korang penyakit apa tue..?
of course le
penyakit "buatan orang" namanya... 

Alhamdulillah.. syukur pd Allah memberi kami rezeki lagi..
buah hati pengarang jantung kami yang kedua..
tahun depan baru keluar dr oven aku nie.. huhu
Kalau boleh kami nk boboy..
tp klu dpt gegirl pun xkisah lah..
tuhan dh bg rezeki..terima jelah..
jgn nk byk cekadak le...

kandungan aku bru msuk 4 bulan..
5 bulan lg nk tunggu dia kluar..
tp bila teringat bab bersalin..
wah seramnya...
harap anak kedua ni dipermudahkan...amin...amin..amin..

2 bulan lebih beb aku kena alahan..
teruk jgk aku kena tp xdelah smpai addmited..
selagi aku bole thn...aku thn..
kuatkn semangat..
smpi rasa fobia.. hahaha
time bulan puasa ari tue yg paling teruk..
smpai ada tertinggal puasa..
x larat asyik muntah aje...
amik ko nk mengantikan pose..
dh mcm org pntang..huahuahua...

skrg ni just rasa mengah2, penat dan pening2 kepala..
klu time tghari tue.. rasa nk duk dlm peti ais..
umah den mana ada aircond..
umah quaters..umah papan.. 
tp klu mlm dia nya sejuk...kalah aircond ko...
sejuk bagai...

baby dh mula rasa2 gerak dlm peyut aku ni..
kdg2 excited..
bru tndgn2 kecil.. mcm denyut2 gitu..
tunggu lah peyut aku dah besar..
tendangan hebat dia buat..
mcm kakak iqah dulu..

Pregnant rs best gak kdg2.. yg bestnya layanan istimewa dr Mr Joe..
first class beb...
kdg2 saje wt ngada2...hihihi..
nk perhatian lebih... 
manja2 lebih..
klu x pregnant jgn harap le..
aku sakit kaki... setengah jam bru dtg urut..
lg bertambh2 sakit aku...sakit hati...huahuahua..

yg xbest pregnant ni time alahan, penat2...
biasalah tue..
org lain dh kawen bertahun2 xdpt2 anak..
ko tuhan dh bg rezeki nak merungut2..

So.. doakan kami selamat semuanya..
ok lah.. den dh mula pening ni..
nak rest jap..
bubye...

ala tomel2...




No comments:

Post a Comment