CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday 17 November 2011

PASTA


16.11.11 berakhirnya cite Pasta..
mantap cite pasta nie..
30 episod
aku tgk pun dah pertengahan cite
kakak aku lah,dia yg tgk cite nie..
sekali aku hadap best lah plak..
aku jrg lyn korean drama..
tiba2 ada feel nk lyn
si chef tu yg menawan hati aku..eh silap2
aku yg tertawan dgn sikap dia..
+ pakej yg hensem..
amboi gatainya..
HERO dlm citer ni namanya 
CHOI Woon Hyuk..
betul ke?
hentam saja lah labu..

hensem x?

suka jerit je keje dia..
salah sikit dia jentik dahi..
garang2 pun romantik jgak..
sweetnya aku tgk.

Kisahnya Chef yang hensem ni x suka female cooks dalam dapur dia..sebab dia pernah frust..ex-gf pernah bekerja satu dapur dgn dia tp akhirnya ex-gf dia khianat gara-gara cita-cita bergelar chef tersohor dan men'spoil' dalam pertandingan yang ala-ala 'Battle of the Chef' gitu.chef yang hensem ni macam anti sikit la dengan pompuan..sampai lah ketibaan Ms. Seo yang sangat degil..tak reti putus asa semata-mata nak dapatkan pengalaman bekerja di dapur La Sfera. Bertugas sebagai kitchen assistant pada mulanya membuatkan dia selalu kena tempelak...dah la the only female kat situ..lain-lain semuanya male cooks. Kesian dia, tapi dia tetap tak give up jugak nak meraih cinta dari si sombong, stubborn, mulut jahat chef yang hensem tue




nilah ex-gf nya..cun gler..suka tgk lesung pipit dia..

bwh ni heroin nya..
cute lah dia wpun rmbutnya seraba..
tp time dia msk,dia ikat rambut cute jgk..
namanya Seo-yoo kyong


ni tukang msk LA SFERA dlm citer ni..hensem gler






ni Presiden LA SFERA

 ada 2 org suka kat heroin nie..
presiden n chef 
tp soo-yoo kyong ni suka chef..

dia pilih chef
bapak dia pun bg green light akhirnya..  
soo-yoo kyong ni sgup batalkan niat utk ke itali krn chef yg dia sayangi..

couple yg secocok




favourite songs..

No comments:

Post a Comment